tisdag, augusti 8

Hjalp en arab att aterfa normal teknikstatus

OK.

Skalet till att jag inte varit lika flitig med att posta pa bloggen, och att jag inte kunnat lagga upp artiklar pa samma satt ar for att min dator, en ibook gatt sonder.
Som en enkel illustration kring laget har: Den enda Mac-verkstaden i libanon stangde ner nagra dagar efter krigets borjan, och agaren akte till paris.
De reservdelar till datorerna som kommit in via flygplatsen fran usa och dubai gar inte att ta in, eftersom kompisarna soder om gransen (Israel) bombat skiten ur Beirut international airport, och nu sitter jag har, som en knappskalle och skriver mina mail utan svenska bokstaver.


Sa ni som de senaste veckorna hort av er och fragat vad ni kan hjalpa mig med... Om nagon har reservdelar/tekniskt kunnande for att laga en macintosh G4, sa far ni garna hora av er.

Och en annan sak, ocksa av teknisk natur.
Min telefon med telefonbok ar borta. Alla som vet med sig att ni ar/borde finnas med i min telefonbok, ni far garna skicka ett mail eller sms till min telefon sa kan jag lagga in er igen.
Maila till hanin_shakrah@hotmail.com